کهکشان زندگی

اغاز به کار همسری هورااااااااااااااااااااااا

1392/12/14 0:31
نویسنده : z
108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

مامانی اومده تا یه خبر خوب بهت بده مطمئنم که تو هم با شنیدن این خبر کلی ذوق میزنی و خوشحال میشی .

فقط عزیز دلم  قبل از هر چیز یه چیزی ازت میخوام دوست دارم حالا که اونجایی کلی از خدای مهربون تشکر کنی بابت همه ی مهربونیاش اخه خدا من و بابایی رو خیلی دوست داره و هر چی ازش میخوایم بهمون میده .

حالا بذار خبرو بهت بدم باباییییی توی شرکت مخابرات استخدام شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من که خیلی از این قضیه خوشحالم اخه بابایی تا قبل از اینکه کار مناسب پیدا کنه با اومدنت مخالفت میکرد اخه بابا خیلی حساسه دوست داره نی نی خوشملمون از هموووون اول اول تو رفاه باشه و همه چی هر زمان که خواست واسش فراهم کنه .

مامانی گوشتو بیار جلو یه چیزی بگم: بیا بیا بیا ببین به بابایی نگی هااااااا اما اینجوری که داره شرایط پیش میره فک کنم بابایی دیگه کم کم شرایط رو واسه اومدنت فراهم میکنه .

بوووووس نی نی جوووووووووووووووووووووووونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)