کهکشان زندگی

عید نوروز 93 با نی نی تو دلی

1393/2/30 19:32
نویسنده : z
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخود مامان قربونت بشم من . از وقتی از حضورت تو دلم با خبر شدم 11 روز گذشت اما در اصل سن واقعیت دقیقا 7 هفتست که  در انتظار تحویل سال 92 به 93 هستیم  .

لحظه ی تحویل سال  روز پنجشنبه  ساعت : 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه ست .

سال 92 با تمام خوشی ها و خوبی ها گذشت.

بذار از لحظه ی تحویل سال بگم که من بودم و مامان اکرم و بابا جون متاسفانه اون شب بابایی سر کاربود .اون لحظه کلی دعا کردیم و خدارو به خاطر گذشت یک سال خوب شکر گزار شدیم. شما هم که تو اون لحظه تو دل مامانی بودی و برای سلامتیت کلی دعا کردیم و بابایی هم از شرکت زنگ زدو عید رو به همه تبریک گفت و برای نی نی خوشملش بوسم فرستاد .  و از سفره ی هفت سین قشنگمون کلی فیلم گرفتم .

                                                             اینم از تحویل سال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)