کهکشان زندگی

مجلس با شکوه عروسی بادا بادا مبارک بادا

1392/12/12 0:31
نویسنده : z
126 بازدید
اشتراک گذاری

و اما مقدمات مجلس فراهم شد :

یه خونه ی شیک و نو با وسایلای خوشمل  و  نو

زمان مجلس عروسی  1391/12/4

مکان : مجتمع فرهنگیان واقع در ملک اباد خیابان قدس

یه ماشین عروس خوشمل که البته کادوی عروسیمون ازطرف مامان بابای بنده بود (دوو سیلو با گلای لیلیوم نارنجی)

یه کارت عروسی خوشمل که عکسشو میذارم بعد

و از همه مهمترررررررررر  : یه جفت کفتر عاشق گلای سر سبد مجلس عروس و دوماد نازنین که من و شوشو بودییییییییم.

و در اخر هم یه دی جی فوق العاده عالی و قر های تو کمر مونده ما و مهمانان

شب عروسی واسه هر عروس و دامادی یه شب به یاد ماندنیست و همینطور واسه من و شوشو بهترین شب زندگیمون بوده تا الان.

اون شب کلی به هممون خوش گذشت و زود سپری شد

واز فردای اون روز زندگی مشترک بین من و همسری جون با شکلی تازه اغاز شد حالا اونجا من ترم  4 مدیریت بودم و شوشو جون ترم 2 الکترونیک کارشناسی نا پیوسته بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)